• Prijzen

Onze artikelen zijn altijd van een prijs voorzien. Wij werken met vaste prijzen. Mocht een artikel onverhoopt niet geprijsd zijn, dan wordt dit artikel niet verkocht maar gaat het terug naar onze prijsafdeling. Na enkele dagen wordt het artikel, voorzien van een prijs, opnieuw te koop aangeboden in onze winkel.

  • Betaling

Omwille van gemak en veiligheid verzoeken wij u bij voorkeur met PIN te betalen. Dit geldt ook voor kleine bedragen. Indien u liever contant betaalt dan kan dat uiteraard ook.

  • Ruilen

Wij verkopen gebruikte artikelen. Controleert u voor aanschaf goed uw aankoop. Ruilen van uw aankoop of teruggaaf van geld is niet mogelijk.

  • Coulance

Op een artikel wat u bij ons koopt wordt geen garantie gegeven. Wij verkopen gebruikte artikelen. De historie van een gebruikt artikel is bij ons niet bekend. Derhalve kunnen wij geen 100% goede werking garanderen op een bij ons gekocht artikel.

Voor elektrische apparatuur geldt een coulanceregeling. Al onze elektrische apparaten zijn werkend getest (tenzij anders aangegeven). Mocht een apparaat het onverhoopt niet doen dan kunt u binnen een termijn van 5 winkeldagen na aankoop een beroep doen op de coulanceregeling. Coulance wordt alleen verleend op vertoon van het aankoopbewijs. De coulance wordt verleend in de vorm van reparatie van het artikel of het omruilen van het artikel voor een vergelijkbaar product. Voor al onze overige artikelen geldt deze coulanceregeling niet.

  • Garantie

Garantie wordt alleen gegeven bij wit en bruingoed (alles met stekker) boven de € 50,- en is 1 maand geldig. Garantie is alleen geldig als het product op een normale manier is gebruikt. Op de kassabon dient vermeldt te staan om welk product het gaat. (soort, merk, type).

De klant moet de kassabon tonen bij aanspraak op garantie.

De garantie wordt in de volgende volgorde gegeven:             

  1. Reparatie van het product.
  2. Omruil tegen een vergelijkbaar product.
  3. Geld terug in de vorm van een tegoedbon.
  • Hulp bij in- en uitladen

Na het afrekenen bij de kassa gaat het eigendom van een artikel over van Zolder023 op de klant. De klant is vanaf dat moment zelf verantwoordelijk voor het vervoer van de aankoop en het plaatsen van het artikel in of op het eigen vervoermiddel. Indien een medewerker van Zolder023, op verzoek van de klant, helpt bij het vervoeren van de aankoop of het plaatsen van het artikel in of op het vervoermiddel van de klant, dan is dit voor eigen risico van de klant. Zolder023 kan in dat geval niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade aan vervoermiddel of artikelen. Ditzelfde is van toepassing op de bij Zolder023 aangeleverde herbruikbare goederen. Wanneer een medewerker van Zolder023, op verzoek van de klant, helpt bij het uitladen van gebrachte goederen, dan is dat voor eigen risico van de klant.

Ook in dat geval kan Zolder023 niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele schade aan het vervoermiddel.

  • Bezorgen / ophalen -schade

Wij kunnen uw aankoop tegen een vergoeding bij u thuis bezorgen. De hoogte van deze vergoeding is afhankelijk van de afstand van de winkel tot het bezorgadres. Bij de kassa kunnen ze u informeren over de bezorgtarieven. De vergoeding voor het bezorgen kan alleen in de winkel worden voldaan. Voor het bezorgen van uw aankoop hebben we uw volledige NAW gegevens nodig. Wanneer u in de winkel een bezorging afspreekt dan ontvangt u daarvan een bezorgbon. De te bezorgen artikelen worden op de begane grond bij de voordeur afgeleverd. Bij gebouwen met een passende lift wordt ook boven bij de voordeur afgeleverd. U bent er zelf verantwoordelijk voor dat de goederen door de deur/trapgat/lift en dergelijke passen. Indien onze medewerkers u helpen bij het naar binnen brengen of naar buiten halen van goederen uit uw huis of auto, dan is dat de verantwoordelijkheid voor de klant en zijn wij niet verantwoordelijk voor eventuele beschadigingen aan het product, auto, eigendommen of uw woning. Dit geldt ook ondanks dat u bezorgkosten heeft betaald of fooi heeft gegeven.

  • Opslag

Indien u uw aankoop niet direct kunt meenemen dan kan deze maximaal 3 weken bij ons worden opgeslagen. De eerst week betaalt u geen vergoeding voor de opslag. Na 1 week brengen wij voor elk artikel een vergoeding van € 5,- per dag in rekening. Voor een te bezorgen artikel geldt de opslagvergoeding vanaf de voor ons eerst mogelijke bezorgdatum na de eerste vergoedingsvrije week. De opslagvergoeding dient direct tijdens de aankoop van het artikel te worden voldaan. Voor de opslag van uw aankoop hebben we uw volledige NAW gegevens nodig. Wanneer u in de winkel de opslag van uw aankoop afspreekt dan ontvangt u daarvan een opslagbon. Wanneer de aankoop na 3 weken niet is opgehaald dan vervalt uw aanspraak op het aangekochte artikel. Dit geldt ook wanneer u ons niet de mogelijkheid biedt uw aankoop binnen 3 weken na de aankoopdatum op een door u opgegeven adres te bezorgen. Het artikel zal dan opnieuw te koop worden aangeboden in onze winkel. Er vindt geen restitutie plaats van het aankoopbedrag.

  • Reserveren

U kunt bij ons een artikel voor korte tijd reserveren. Reserveren van een artikel is mogelijk gedurende een periode van maximaal 2 uur. Telefonisch reserveren van een artikel is niet mogelijk. Voor het reserveren van een artikel hebben we uw volledige NAW gegevens nodig.

Wanneer u in de winkel een artikel reserveert dan ontvangt u daarvan een reserveringsbon. Alleen met deze bon kunt u binnen de termijn van 2 uur aanspraak maken op aankoop van het artikel. Het is niet mogelijk een reservering te verlengen.

  • Aansprakelijkheid

Wij verkopen gebruikte artikelen. De historie van een gebruikt artikel is bij ons niet bekend.

Wij kunnen niet aansprakelijk gesteld worden voor gevolgschade veroorzaakt door een product wat bij ons gekocht is. Alle bij Zolder023 gekochte artikelen waarvoor dat relevant is, dient u door een erkend installateur te laten controleren en installeren (zoals artikelen met een elektra en/of gas aansluiting).

  • Klacht

Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze service laat u ons dat dan alstublieft weten via haarlem@kringloopzolder.nl. Wij zullen uw klacht dan in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk proberen op te lossen.